Re: Różnica między PIII E i normalnym

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 16:43:16 MET DST

On Sun, 09 Apr 2000 02:05:15 +0200, Vindex <vindex_at_post.pl> wrote:

>A co to jest "powazniejsza praca"? Jako serwer to bym go nie postawil
>- ale we wszystkim czego uzywam na codzien jest szybszy od zwyklego P3

Tak na pisalem, bo ostatnio mialem okazjer obrabiac pod Adobe
Aftereffectem nieskompresowanego avika 600-700Mb plus kilka warstw z
efektami i nieruchoma grafika. O ile samo kompresowanie+erndering
przebiega z podobna szybkoscia to edycja na celku jest mocno
utrudniona. Podobnie dzieje, sie gdy uruchomisz np: Photoshopa z jakas
kilku(nasto:) warstwowa grafika, ImageReady, Home site i DreamVawera
rownoczesnie . Przelaczanie pomiedzy programami przebiega dosc wolno
mimo faktu, ze pamieci jest wystarczajaco duzo (wplyw swapa odpada).
Zastanawiam sie wiec ktory model PIII (o podobnej czestotliwosci
pracy)bedzie w takich zastosowaniach lepszy.

A jesli chodzi o serwer to sie rozumie.... a na codzien to u mnie bywa
jak wyzej.

Dotychczas celka uzywalem ze wzgledu na doskonaly stosunek
mozliwosci/cena (szczegolnie Cel366_at_550) ale jak wiadomo apetyt
rosnie w miare jedzenia.

Pozdrowka
Glide