Re: O N I nie pozwalaja kupic mi HP 710C lub 815C

Autor: Leszek . (leszmiku_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 00:14:35 MET DST

 "Filozof" <dreamer_at_bbs.chip.pl> napisał / wrote:

> kup na pewno jakiegos HP inne nie radze, co do modelu to coz zalezy ilechcesz
wydac , ostatnio HP710 stanialy do ok 550 zl to niezla cena , azserce boli ze jeszcze
nie tak dawno dalem za nia 900 , ale jest to bardzodobra drukareczka polecamUżytkownik
Roman Sąsiada <katoda_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grupdyskusyjnych
napisał:38F1FA70.5D6F3907_at_poczta.onet.pl...> DrYazzgod wrote:> > prosba do Szanownej
Grupy. Fusy mowia, zeby kupic HP 710C lub> > HP 815C. Moze byc, ale na wszelki wypadek
prosze Was o opinie czy> > kupno ktorejs z tych drukarek wiaze sie z jakims nieznanymi
lamerowi> > klopotami, a charakterystycznymi dla tychze modeli.>> Czasami konieczne
jest wylaczenie dwukierunkowej komunikacji pomoedzy> kompem a drukarka (takim
programikiem hpcfg*.exe w katalogu> Windows/system. Jak mialem to wlaczone, to
regularnie pojawialy mi sie> bledy windy podczas wydruku, kompuyter tracil lacznosc z
drukarka etc> etc. A kabelek niby bidirectional !>> --> Roman Sasiada>
katoda_at_poczta.onet.pl katoda_at_kki.net.pl> http://republika.pl/katoda
http://kki.net.pl/katoda> Fan Klub Nokia: http://www.fkn.pl

A ja tam jestem zadowolony z mojego Epsona 440 (teraz wzamian jest model 460). Tania i
jak na ten przedzial cenowy bardzo dobrze drukuje, moim skromnym zdaniem.