Re: O N I nie pozwalaja kupic mi HP 710C lub 815C

Autor: Filozof (dreamer_at_bbs.chip.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 23:13:44 MET DST

kup na pewno jakiegos HP inne nie radze, co do modelu to coz zalezy ile
chcesz wydac , ostatnio HP710 stanialy do ok 550 zl to niezla cena , az
serce boli ze jeszcze nie tak dawno dalem za nia 900 , ale jest to bardzo
dobra drukareczka polecam

Użytkownik Roman Sąsiada <katoda_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38F1FA70.5D6F3907_at_poczta.onet.pl...