Re: Padła partycja

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_interia.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 23:57:52 MET DST

Bardzo bym prosił o pomoc dysk nie był mój klient dał mi go bym zgrał dane,
a tu taka wpada.
Najpierw miałem problem z dyskiem bo dysk nie był startowy tylko jako slave
i korzystał z dosa. Ja mam win98 i jak go podpiąłem to mi go system nie
widział nawet jak startowałem z dyskietki, tyle że to była z win98. Cały
czas fdisk pokazywał non-dos partiotion i jakieś 4 dziwne partycje bardzo
śmiesznie ustawione 1% ,3%, 885 i coś tam. Odpaliłem system z dysku start z
dosem i wszystko ok. dysk jest widziany dane są, ale klops bo nie mogłem
zgrać na mój hdd bo tam fat32.Taka była zabawa aż pewnego razu odpaliłem
fdiska coś tam poglądałem (żadnego kasowania ani zmian) i po ponownym
restarcie klops dysku za chiny nie widzi.Gdy puszczam fdiska dalej to samo
non-dos partition i 4 dziwne partycje. Nic z dyskiem nie robiłem kasowałem
nothing.
Czy to już koniec czy jest jakaś szansa na uratowanie danych.
Program Tiramisu by się przydał ale nie wiem co to za bardzo jest i do czego
tylko się o uszy obiło

--
Pozdrawiam Bartek G.
Tel 604324452