Re: ! e-mail > sms

Autor: Marcin Kaskiewicz (mistral_at_free.com.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 08:08:53 MET DST

Radoslaw Naremski / RadXcell napisał(a):
> (ciach)
> Secundo:
> Przylaczam sie do prosby. Wbrew pozorom trudno jest znalezc taka
> dobra bramke. Wymienione zapytanie znajdzie co prawda 15k stron
> ale nie pamietam adresu. Triger niestety przestal dzialac na dluzszy czas
> wiec dawno nie korzystalem. Ale taka bramka bardzo sie by przydala.

Nie na jednym zaglu okret plynie, ze tak sie metaforycznie wyraze.

http://www.altavista.com/cgi-bin/query?pg=q&sc=on&hl=on&q=email+to+sms&kl=XX&stype=stext

 Web Pages 157 pages found.

Z pierwszy z brzegu adres z softem:
http://www.battersby.org.uk/software/esms.html

Mam szukac dalej, czy podac nastepne istniejace w sieci wyszukiwarki :)
? To nie jest chyba trudne
btw - dobra ztronka startowa do wyszukiwarek jest
www.bluepages.atelier.pl
Wiem bo akurat prowadzez z tego zajecia u siebie na wydziale (a co,
znowu sie pochwale :)) )

Marcin.
wow, mam jeszcze jednego cigaretta... :)
.. i wciaz nie mam sygnaturki.