Odp: Cos dla Specow od plyt glownych !

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 22:09:27 MET DST

Kup BX-a i daj spokoj, AGPx2 jest wystarczjace szczegolnie jezeli kupisz
karte AGP wspierajaca T&L oraz ma 32MB wowczas roznicy nie bedzie. Narazie
to najszybszy chipset na rynku a i820 jest przystosowany na RAMBUS wiec
dlatego z SDRAMem sie dusi. Jak stananieja kosci RAMBUS to ja jeszcze dwa
razy wymienie CPU na BXie. Kup np Abita BE6-II lub BF6 +UDMA66 kwesta gustu,
albo jakiegos ASUSa i daj spokoj z Via czy i- jakies tam gowno. Jak masz
wiecej kasy to płyte Microstar i AMD Athlona ceny ostatnio spadły i sie
wyjebiscie opłaca. Do tego ostatniego niezla plyte mas tez ASUS wiec sie nie
zastanawiaj.

> Chce kupic plyte glowna i procesor. Plyta ma byc dobra
> -'przyszlosciowa', procesor na razie Celeron. Stawiam wiec
> takie wymagania plycie:
> - obsluga Celeronow i P III Coppermine
> - FSB 133, AGPx4, UDMA 66
Na BE6-II z odopwiednia przejscowka pojdzie tez koperek.

--
Pozdrawiam