Re: ISDN

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 22:10:10 MET DST

Barteczek wrote in message <38f0637a$2_at_news.vogel.pl>...
>Jesli zakladasz isdn to po co wogóle sobie zawracac glowe modemem
analogowym
>moze i jakos sie da.Pozatym wogóle sie nieoplaca jak masz linie isdn i
>kupisz modem isdn za 200-350 zl

a..to OK bo juz sie balem ze kosztuje TO
gory zlota, a modem analog. to po prostu
mam teraz, i daltego o nim wspomnialem

>anlog. ok 15 sek. w ISDN klikniesz polacz i juz jestes w netcie. Pozatym
>caller id

czy sam modem ISDN mi wystarczy czy jeszcze trzeba
jakis sprzet ?? czy ISDN laczy sie przez numer TPSA ??
czy trza se zalatwic jakiegos innego dostawce
(na razie jeszcze ISDN nie mam, ale bede mial z TPSA
wiec moze sie jeszcze cos wyjasni ???????)

ZOMO
TX za answer