Re: Pentium czy AMD

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 19:37:25 MET DST

Jacek Fiok napisał(a):

> Hehe, swoją drogą to ja lubię takie teksty o 64-bit PCI, których w normalnych
> kompach chyba *nikt*
> nie używa. Ten standard to Alphy i ew. wyżej! PCI w pececie jest 33MHz 32-bit, czy
> li widać jak na dłoni 33x4=132MB/sec. To są proste rachunki.

Masz racje :-) W dodatku trzeba zaznaczyc, ze jest to wydajnosc
_szczytowa_.

> Tak samo jest z AGP i
> wszystkim innym.

No moze niezupelnie... Szybszy zegar, specjalny kanal DMA (dostepu do
pamieci)...

> A, rozumiem że sugerujesz iż PCI 2.1 coś tu wnosi. Nie, chyba nie.

Na pewno nie. PCI 2.1 to wersja rozszerzona o sygnaly ACPI (wykorzystano
4 zarezerwowane piny). Koledze chodzilo o PCI 2.2, ktore jak wiadomo ma
chodzic pod 66 MHz (jak dla mnie to itak 4 razy przynajmniej za malo).

Wiem, ze trwaja. Juz od roku co najmniej...

> A na tym to ja się już nie znam :) Wiem tylko, że jakbym kupował Athlona, to
> trzeba brać asusa K7V/KX133...

Zapewne tak. Ale dopoki tego nie przetestuje, to sie nie wypowiem.

--
          Pozdrowienia, Zen0n
"Every generation got it's own disease"