Re: Odp: Odp: Jaki twardy dysk jest lepszy?

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 19:37:21 MET DST

Wiktor Dzierzecki - YanosiC napisał(a):

> osobiście nie wierzę że statystyka byłaby na niekorzyść IBMów...
> jak są bardzo dobre to i droższe...hmm.

Powiedz to przecietnemu klientowi... Oni jakby mogli, to na wszystkim by
oszczedzali. Zanlezienie klienta, ktory da sobie wytlumaczyc, ze kompa
sklada sie z pewnych elementow nie jest takie latwe. W dodatku wiekszosc
klientow chce oszczedzac na plycie glownej, pamieci i dysku, kupujac
mozliwie super procesor i grafike. Kretyni. Osobiscie bardzo lubie
IBM-a, ale taniej wypada mnie Seagate, a nie zdarzylo mi sie zwrocic ani
jednego dysku tej firmy, dziwne prawda?

--
          Pozdrowienia, Zen0n
"Every generation got it's own disease"