Re: Pentium czy AMD

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 22:29:43 MET DST

Sat, 08 Apr 2000 19:09:17 GMT, Radoslaw Sokol napisal(a):

>UDMA/66 wyciągnie max 30 MB/s, a szyna PCI ma przepustowość
>w porywach do 264 MB/s...

Hehe, swoją drogą to ja lubię takie teksty o 64-bit PCI, których w normalnych
kompach chyba *nikt*
nie używa. Ten standard to Alphy i ew. wyżej! PCI w pececie jest 33MHz 32-bit, czy
li widać jak na dłoni 33x4=132MB/sec. To są proste rachunki. Tak samo jest z AGP i
wszystkim innym.

>IMHO nie jest to wąskie gardło -- chyba,
>że korzystasz jednocześnie z bardzo wielu urządzeń PCI, w tym z
>takich, które nie obsługują PCI 2.1.

A, rozumiem że sugerujesz iż PCI 2.1 coś tu wnosi. Nie, chyba nie.

>AMD 760 ma się pojawić podobno za jakieś pół roku. Prace już trwają.

A na tym to ja się już nie znam :) Wiem tylko, że jakbym kupował Athlona, to
trzeba brać asusa K7V/KX133...

--
Jacek Fiok
j.fiok(at)zodiac.mimuw.edu.pl                   http://www.jfiok.capital.pl