Odp: Celeron 500 i co do tego

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 17:44:24 MET DST

> Cos Ci powiem. Z tego co piszesz zauważyłem że masz dużo wiedzy
> ale o zasadach sprzedaży tych procesorów i w odróżnieniu i
> definicji bulka i OEM to się mylisz.
>
> Bulk i OEM - to znaczy to samo. Procesor "goły" rok gwarancji i
> sprzedawany przez Intela dla producentów OEM na swiecie i w
> Polsce. Czyli dla IBM, Compaqa. Optimusa NTT itd. Sprzedają im
> takie bo po cholere im te kartony, gdy oni przewalają dziennie
> kilka, kilkanascie tysiecy. Musieliby zatrudnić dodatkowo kilku
> ludzi do rozpakowywania procesorów. A ci odbiorcy trochę montuja
> [...]

o! i właśnie w tym momencie procesor traci swoj status prawny "oem" a
zamienia sie na "bulk"!
Dowód? Proszę:
Spróbuj kupić procesor oem bezpośrednio u odbiorcy oem: IBM, Compaq albo
w Optimusie. Oni nie mogą sprzedać Ci samego procesora oem bo to
nielegalne. Natomiast w hurtowni - bez problemu i w świetle prawa
kupujesz ten sam procesor juz pod nazwą bulk.

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: