Odp: IBM Deskstar 7200 obr. - czy jest glosny?

Autor: Marek Jankowski (mjankowski_at_zt.tychy.tpsa.pl)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 17:39:36 MET DST

Użytkownik Lukasz Bajoński <lukasz_at_gt.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5f50fsk5uidvt9n6j82nqavdobk4qmsbn6_at_4ax.com...

Wlasnie mi sie zrobil bad sektor na nowym IBM (2 miesiace). Zainstalowalem
baracude 13,6 GB, jest wyraznie szybszy ale glowice pracuja zdecydowanie
glosniej.
Ktos niedawno napisal, ze jak masz pecha to padnie ci nawet najleszy dysk,
jak masz szczescie to wszystko co kupisz bedzie ci sluzylo latami. Mysle,
ze to jest prawda.
Moj stary seagate (cos kolo 500 MB) pracowal nieprzewanie 4 lata (komp. nie
byl wogole wylaczany) i wymienilem go jako pelnosprawny dysk.
Marek