Re: brak udma dla barracudy...

Autor: hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 20:56:36 MET DST

Mialem ten sam problem z innym nowym dyskiem po update biosu plyty glownej
po pierwszym uruchomieniu windy samoczynnie DMA zostalo wlaczone.
"Czy gdzies sie myle w rozumowaniu?" - raczej nie. Poszukaj nowego biosu.
Mozliwe tez ze musisz przelaczyc dysk na ata 33 bo niektore dyski sa
fabrycznie w Ata 66 przelaczone poszukaj na stronie producenta odpowiedniego
programiku.