100% obciarzenie procesora

Autor: hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 21:12:45 MET DST

Czesc wszystkim!
Podczas nagrywania danych z dysku nastepuje ciagle obciarznie procesora na
100% (mimo wlaczonego DMA) wiem ze ten dysk nie nalerzy do najwydatniejszych
(Segate medalist) ale czemu takie durze obciarzenie procesora.Uzywanie tego
dysku jest dla mnie konieczne ze wzgledu na czeste przenosze na nim roznych
danych. Wiem oczywiscie ze mozna robic image na dysku ktory mam na pierwszym
kontrolerze ale po co skoro mozna w locie.
A moze ten typ juz tak ma i trzeba wymienic na cos nowszego ?
Zarzadzanie ram dla Win 98SE
[vcache]
chunksize=256
minfilecache=2048
maxfilecache=12288
Moze wlasnie ktos zna bardziej odpowiednie ustawienia do kopiowania plytek w
locie
Moja konfiguracja:
Plyta glowna no name :-) 440BX
Pentium2 350_at_392
Ram 192=128+64 100MHz
Primary master WDC WD273BA - UATA 33
Primary slave ASUS CD-S500/A - UATA 33
Secondary master Memorex CDRW-6424 Mode 3
Secondary slave Segate Medalist ST3651 - UATA 33
WinFast 3D S320 II
Voodoo 2 12MB - tylko do gierek pod glida
Sound Blaster Live!
Zoltrix Spiryt FM-HCF56i

Wielkie dzieki za wszelkie porady.

--