Re: Problem z nagrywaniem w locie.! SPROSTOWANIE !!!

Autor: Tomasz Glowacki (glowacka_at_bobas.czd.waw.pl)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 20:42:25 MET DST

Hi !

On 08-Kwi-00 09:02:16 , Grzegorz Góra wrote:

>Jeśli mógłby Ci doradzić: On-The-Fly stosuj tylko przy sczytywaniu z
>HDD. W przypadku pobierania danych/audio z CDRomu twórz image - wiem,
>że to "kradnie" z dysku prawie 1,5 GB :(, ale jest to chyba
>najbezpieczniejsza metoda.
>Spróbuj {jeśli nie szkoda Ci jeszcze jednej płytki ;) } nagrywania
>On-The-Fly przy mniejszej prędkości {x4, x2}

Ile ci zajmuje image ? :))))) u mnie każdy image zajmuje trochę więcej niż
płytka (ok. 700 MB). Zawsze tak było i jest.

>Nie wiem. Może kto inny Ci odpowie na to pytanie.

To zależy od tego czy czytnik posiada jilter correction, zresztą jak nie ma
to AFAIK Nero ma taką opcję. Mi się nigdy nie zdarzyło nagrać audio z
trzaskami. Mam Pioneer'a 32x SCSI oraz Yamahę 4416 SCSI.

W sumie zgrywanie audio najwięcej zależy od czytnika, są takie oporne
sztuki że za chiny się nie da nic z nich zgrać.

Pozdro,
Tomek

--
  TomeQ^AVD^BRK (Tomasz Głowacki) UIN: *14648504*
      tomeq_at_amigascne.org