Re: Problem z nagrywaniem w locie.!

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 08:18:17 MET DST

Sat, 08 Apr 2000 05:47:36 GMT, "ZYLA" <zyla_at_free.net.pl> napisał(a):

>Przy nagrywaniu w locie ( z CD bezpośrednio na CD ) i tylko płyt muzycznych
>pojawia się błąd i moja YAMAHA 8432E ( EIDE ) przerywa nagrywanie.

Jak masz podłączone napędy? Jaki CDek? Z jaką prędkością przegrywasz
audio? Jaki komunikat otrzymujesz po przerwanym nagrywaniu? Czy
próbowałeś zapisu poprzedzonego testem lub nawet samego testu? Na
jakim sprzęcie przegrywasz {nagrywarka to nie wszystko}?

Uwaga do Ciebie i nie tylko chyba...
Szczegóły! Dlaczego pytając nie podajesz szczegółow konfiguracji
sprzętu? Przecież przy takich problemach to podstawa.

...A potem ludziska się dziwią, że nikt nie chce im pomóc.

--
Pozdrówka
Grzegorz