Odp: Celeron 500 i co do tego

Autor: Kowalski (dragon991_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 22:08:09 MET DST

Użytkownik Filip Pankau <Filip.Pankau_at_domdata.depfa-it.com> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8cknu5$qk7$1_at_wwwproxy.rz.bauboden.com...
> Czesc !!!
>
> nosze sie z zamiarem kupienia nowej plyty, procka i pamieci.
> moj wybor padl na Celerona 500MHz.
> w zwiazku z tym pytania:
> 1. czy sie roznia wersje procesora BOX, BULK, OEM ?

BOX to procesor Intela z trzyletnią gwarancją, naklejką na
obudowę, kabelkiem , zawsze z wentylatorem Sanyo, i w pudełku (w
sklepie Ci tego nie powiedzą ale tyle ma każdy boksowany
procesor) Abulk i OEM to oznacza to samo Są to procesory bez
wentylatora. Sam procesor i z roczną gwarancją) kupuj zawsze
BOX-a Jest droższy o około 5 %.

> 2. zdaje sie ze wszystkie Celerony maja format nozek PPGA. czy
sa tez wersje
> z innymi (Slot-1) ?
Teraz sprzedawane są tylko PPFA czyli z 370 nóżkami

> 3. Czy kupic plyte glowna z gniazdkiem PPGA, czy ze Slotem-1 a
do tego
> przejsciowke na PPGA?

Najlepiej kupić z gniazdem PPGA, ponieważ wszystkie nowe
procesory Intela będą wychodziły na tą podstawkę. Slot jesen stał
się już niestety przeżytkiem

> 4. Jaka plyte glowna polecacie? interesuja mnie NIE TYLKO te
najtansze, no i
> zadne z zintegrowana grafika.
> najlepiej zeby miala conajmniej 2xISA, i 4xPCI. czy AGP4x
jest
> powszechnie stosowane w wiekszosci plyt?
> zalezy mi tez na UDMA/66... aha, i wolalbym plyte na BXie

Kup sobie najlepiej markową płytę. Będziesz miał mało problemów
(problemy zawsze mogą wystepować) Asus, Chaintech, Abit. Jak masz
kasę to najlepiej na chipsecie 820 (obsługuje AGPx4 UDMA/66) . Z
podstawką socket 370 (PPGA),
Kupując markową płytę masz długą gwarancje, dostęp do najnowszych
biosów, sterowników, możliwość podkręcania, itd, itd.

> aha... i jeszcze
> czy takiego 500MHz mozna i na ile mozna podkrecic.

O ile wiem teraz są problemy z podkręcaniem nowych procesorów.

> i czy nie bedzie problemow z dyskami / DVD / nagrywajka ?

Jeśli kupisz dobry sprzęt nie będziesz ich miał
Pozdrawiam