Odp: Celeron 500 i co do tego

Autor: Bartek (bartek_at_coig.katowice.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 17:54:16 MET DST

Użytkownik Filip Pankau <Filip.Pankau_at_domdata.depfa-it.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8cknu5$qk7$1_at_wwwproxy.rz.bauboden.com...

> 1. czy sie roznia wersje procesora BOX, BULK, OEM ?

box - z wentylatorem i pudelkiem :)
oem - goly bez wiatraka i pudla
bulk - nie wiem

> 2. zdaje sie ze wszystkie Celerony maja format nozek PPGA. czy sa tez
wersje
> z innymi (Slot-1) ?

juz nie ma kiedys byly do slot 1

> 3. Czy kupic plyte glowna z gniazdkiem PPGA, czy ze Slotem-1 a do tego
> przejsciowke na PPGA?

tylko i wylacznie ze slot 1 + DOBRA przejsciowke :)

> 4. Jaka plyte glowna polecacie? interesuja mnie NIE TYLKO te najtansze, no
> zadne z zintegrowana grafika.
> najlepiej zeby miala conajmniej 2xISA, i 4xPCI. czy AGP4x jest
> powszechnie stosowane w wiekszosci plyt?
> zalezy mi tez na UDMA/66... aha, i wolalbym plyte na BXie ...

no to nie masz za dyzego wyboru bo chyba tylko Abit BE 6 -2 oferuje UDMA 66
na plycie
ale jest to beznadziejna plyta - sama jej konstrukacja juz jest zwalona

dlatego lepiej kup sobie zwyklego BX i dokup osobny kontroler udma 66
calkiem fajna jest plyta DFI - niezawodna i tania no i da sie krecic procki
:)

> aha... i jeszcze
> czy takiego 500MHz mozna i na ile mozna podkrecic.

zapomnij 500 sie nie kreci
slabo sie kreci juz 466 a 500 wcale

> i czy nie bedzie problemow z dyskami / DVD / nagrywajka ?

ja mam celerona 466 i nagrywajke i 128 ramu no i dziala super
warto kupic rowniez dobra karte graficzna :)

BraTEK
bartek_at_coig.katowice.pl