Re: Monitor NEC FE 700

Autor: Waldek Suszynski (mimimi_at_polbox.com)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 09:11:46 MET DST

Artur Piechuta wrote:

> Czy ktos mial z nim do czynienia? Moze jakies opinie?

Przedwczoraj kupilem go. Przez trzy dni biegalem po sklepach i
testowalem rozne plaskie. (niestety nie moglem tego zrobic w jednym
sklepie). Na rynku sa trzy modele monitorów o podobnych parametrach i
cenach. I tak:
- Flatron (jakis tam): jakos od poczatku nie wzbudzal mojego entuzjazmu
(cos mi sie nie podobalo) efekt wkleslosci byl jakis duzy,
- Samsung 753df: ten moglem porownac z Flatronem (stały obok siebie). O
ile obraz byl moze i plaski, to powierzchnia szkla na monitorze
zdecydowanie taka nie byla (dziwne nierówności przy brzegach).
- CTX - widzilem tylko ten lepszy model. Niestety mialem zaleglosci z
rynku monitorów i nie znalem tej firmy. Kineskopy maja podobno
Sonego.Niestety nie testowlaem odpowiednika. Pozatym NEC też ma
Trinitrona.
- NEC FE700- Kineskop sprawia wrazenie (i chyba taki jest) plaskiego.
Obraz ma dwie nitki na ekranie (w sklepie przeszkadzalo :-) - w domu
przestalo.
Bawie sie nim dopiero od dwu dni i jestem bardzo zadowolony. Mysle ze
1500 mozna za niego dac. (Sprawdzlem tez Sonego za 1700 -1024 na 7??
100Hz, ale byl tylko jeden egzemplarz i mial zolta plame w prawym dolnym
rogu. Nie szlo jej usunac).Wiec jak jak bedziesz kupowal to (i tu z
pewnoscia powtorze opinie innych osob) wez sobie jakis program testujacy
(np. nectestmonitor, lub nokiatest) i pobaw sie.
Pozdrowienia Waldek