Odp: Monitor NEC FE 700

Autor: Marcin P (marcinpaw_at_kki.net.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 10:07:00 MET DST

Jestem posiadaczem tego monitora od prawie dwóch miesiecy. Jak dotad, nie
mialem z nim ani jednego problemu. Obraz jest rzeczywiscie plaski w obu
osiach - wierz mi, przykladalem ekierke. Jezeli chodzi o parametry
"wymierne" - mam na mysli odswiezanie przy odpowiednich czestotliwosciach,
to nie jest to rewelacja. Mozna powiedziec, ze sredniej klasy monitory moga
smialo z nim konkurowac. Ale pomiary to jeszcze nie wszystko - po kilku
dniach, jak sie przyzwyczaisz do niego (poczatkowo sprawia wrazenie
wkleslosci), to nie bedziesz mógl patrzec na inne wypukle. Moje wrazenia
subiektywne - po prostu super. Obraz ostry we wszystkich rozdzielczosciach.
Chcesz znac parametry i testy - poczytaj na
 www.fe700.pl
Ponadto mozesz z tej strony sciagnac NEC-test Monitor, który jest idealnym
programem umozliwiajacym dobre ustawienie geometrii i innych parametrów
obrazu (ustawienia fabryczne do bani). Do zalet tego monitora zaliczam
mozliwosc wyeliminowania efektu mory.
Polecam naprawde FE700, mam w pracy wiele monitorów 17'' róznych firm - nie
zamienilbym go na zaden inny.
Pozdrawiam. Marcin P.

Użytkownik Artur Piechuta <artpie_at_friko.internet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:4gdnes8174g9od1rhtvcicui0h3dcs3toj_at_4ax.com...