Re: Pentium czy AMD

Autor: kristof (kris12_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 09:11:48 MET DST

Zbyszek wrote in message ...
>Prosze o pomoc
>Skladam kompa. Zastanawiam sie nad wyborem procka.
>Wybrac AMD Anthon K7 700/750 Mhz (289$) ,czy Pentium Coppermine 3 700E
>(466$).Moze Szanowni Grupowicze cos mi zasugeruja. Ja jestem ciagle
>niezdecydowany. Obudowe mam tak dopasowana ze zasilacz (300Watt) wyrobi sie
>z AMD Nie mam wiekszego doswiadczenia z AMD. Znowu Penium zapewnia stabina
>prace. Nie wiem co robic.Prosze o pomoc
>
>Zbyszek Dworski
>
>zbyszek_at_bellsouth.net

jezeli do grania to zdecydowanie Athlon tanszy a wydajnosc w grach jest
nawet wieksza niz piii
jezeli do pracy (zwlaszcza grafika lub CAD) to polecilbym raczej solidny
PIII (chociaz i tak najwazniejsze jest w co wlozysz procesor i co planujesz
kupic prockowi do "towarzystwa")

ja szczerze mowiac kupil bym PIII (nie lubie oszczedzac na sprzecie na
ktorym pracuje) ale pewnie czesc Grupowiczow bedzie miala zgola odmienne
zdanie :)))

pozdro

--
kristof