Odp: Różnica między PIII E i normalnym

Autor: Scorpio (scorpio_at_polbox.com)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 09:00:09 MET DST

>I co z tego, ze ma 256kB cache taktowanego pelna predkoscia zegara,

Guano z tego za przeproszeiem. jesli nie potrafisz tego pojac to twoja
> sprawa.

Celeron w tez mial polowe cache'u P2 taktowanego pelna predkoscia, a jak
wiadomo w wiekszosci operacji byl wolniejszy.

> Pewnie... Polecam kupienie PIII wyzszego niz 600, pewnie bedzie w
> 0.25, specjalnie dla ciebie...
Nie mowie, ze 0,18 Mikrona to jakas bajka, przejscie na ta tehnologie jest
konieczne ze wzgledu na wyzsze czestotliwosci taktowania jadra, ale samo w
sobie nie daje przyrostu wydajnosci

> Oczywiscie.

> Dzieki Ci panie boze ze taki "spec" nie skladal mi kompa.
Dzieki Ci panie boze, ze malo takich reklamowych inteligentow typu "Panie,
tylko pentium, slyszalem w telewizji ze tylko z P3 mozna naprawde byc w
internecie!" do mnie przychodzi.

> Ktos tu choc przez chwile bral pod uwage i820 ???????
Ja tez nie bralem.