Re: Różnica między PIII E i normalnym

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 01:03:02 MET DST

Hi!

"Scorpio" <scorpio_at_polbox.com> napisal(a):

>I co z tego, ze ma 256kB cache taktowanego pelna predkoscia zegara,

Guano z tego za przeproszeiem. jesli nie potrafisz tego pojac to twoja
sprawa.

>bzdety typu "Adwanced Transfer Cache", czy tez technologie0,18mikrona.

Pewnie... Polecam kupienie PIII wyzszego niz 600, pewnie bedzie w
0.25, specjalnie dla ciebie...

>Fakt, podkreca to sie moze i lepiej, ale po podkreceniu staje sie troche
>niestabilny

Oczywiscie.

>i wiekszosci klientow ktorym skladalem kompy

Dzieki Ci panie boze ze taki "spec" nie skladal mi kompa.

>sie to nie
>podobalo, a o polaceniu i820 + P3E lepiej nie wspominac.

Ktos tu choc przez chwile bral pod uwage i820 ???????

>Dla mnie jedyna
>roznica po instalacji systemu z P3 na pokladzie byl niebieski ekran po
>zainstalowaniu LiveWare 3.0, a przyrost wydajnosci przewaznie nie
>przekraczal 5%.

No widzisz, to dla ciebie, ale nie martw sie, normalnie ludzie tez sa
na tej grupie.

--
Pozdrawiam !!!
MGB