Re: Różnica między PIII E i normalnym

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 01:03:03 MET DST

Hi!

"Scorpio" <scorpio_at_polbox.com> napisal(a):

>Jesli wygodniej ci jest sluchac bzdetow wymyslonych przez intela typu:
>"procesor wykonany w tech 0,18 mikrona jest szybszy", niby dlaczego, bo prad
>plynie szybciej w cienszych kabelkach ROTFL.

ROTFL !!!!!!!! :)
Forwardne to na prhn :)

>Jest to taki sam chwyt jak z promowaniem technologii MMX, gdzie zwiekszono
>pamiec L1 cache z 16kB Pentium na 32kB w pentium MMX i wmawiano ludziom, ze
>to nowa genialna technologia MMX jest odpowiedzialna za przyrost wydajnosci.

Ciekawe. Widac mowiono o tym tobie a nie ludziom. Intel sam twierdzil
ze PMMX jest szybszy od zwyklego ale pazurki pokazuje dopiero w
aplikacjach napisanych POD MMX.

>A co do problemow z P3E to hdzies byla opublikowana lista bledow tego proca.
>O ile mnie pamiec nie myli bylo ich ok.100. To chyba o czyms swiadczy.

Tak. Niewatpliwie. Zapewne tez Intel nic od tamtego czasu nie zmienil.

--
Pozdrawiam !!!
MGB