Re: czas zakupów - doradźcie co kupić pod K6

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 23:48:43 MET DST

ADA$ wrote:
>Mozesz sie jeszcze wstrzymac i poczekac na Athlona Spitfire.

a co to ma być?
co z K6-2+ ?

>Ceny maja
>byc konkurencyjne do celeronow. Poza tym K6 to malo przyszlosciowe
>rozwiazanie.

wiem, ale ja potrzebuję przede wszystkim szybszego procesora, nie obchodzą
mnie bzdury w rodzaju "nie uruchomi pan na tym nowych gier i nowego Office",
bo mi jest to niepotrzebne, obecnie mam Cyrixa 6x86 166+ i powoli przestaje
mi wystarczać

>Asus to Asus. Jest to jednak stosunkowo stara konstrukcja i nie ma
>UDMA/66. W podobnej cenie mozesz kupic Epoxa MVP3G2 - cieszy sie
>bardzo dobra opinia wsrod uzytkownikow.

też zauważyłem brak UDMA, a w czym jest lepszy ten Epox?

>Jakich sterownikow uzywasz?

ALSA (pewie wiele ci to nie mówi :-) )

>Mam FIC 503A. Jest ona w formacie AT ale ma takze zlacze do zasilacza
>ATX. Jezeli Ci to odpowiada to goraco polecam. Jest bezproblemowa, ma
>UDMA/66, dobrze sie na niej podkreca (FSB do 124) no i ma monitoring
>temperatury i napiec. Jezeli chcesz wiecej informacji na jej temat to
>wal na priv.

pisz na grupie, przecież kogoś innego też to może zainteresować...
w cennikach ta płyta jest tańsza od ASUSa - dlaczego?
aktualnie mam obudowę AT i nie widzę nic korzystnego w wymianie na ATX
(aczkolwiek nie widzę też wad - dla ASUSa chciałem to zrobić),
o podkręcaniu nie wiem nic - co to jest FSB?
ile ma złącz poszczególnych typów? w czym poza UDMA jest lepsza?

>Jezeli chcesz kupic TNT2 musisz kupic wiecej ramu (min.96).

ale co to ma do rzeczy?