Re: czas zakupów - doradźcie co kupić pod K6

Autor: ADA$ (adamur_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 16:27:30 MET DST

Jacek Popławski napisał(a) w wiadomości: ...
> Zdecydowałem się już chyba na zakupienie nowego sprzętu. K6-3
zdechło,
>K6-2 jest tanie jak barszcz, a K7 nie chce zejść poniżej 1000zł.

Mozesz sie jeszcze wstrzymac i poczekac na Athlona Spitfire. Ceny maja
byc konkurencyjne do celeronow. Poza tym K6 to malo przyszlosciowe
rozwiazanie.

> Ciągle zastanawiam się jednak nad płytą.
>Chyba najrozsądniejszym wyborem będzie Asus P5A za 460zł.
Asus to Asus. Jest to jednak stosunkowo stara konstrukcja i nie ma
UDMA/66. W podobnej cenie mozesz kupic Epoxa MVP3G2 - cieszy sie
bardzo dobra opinia wsrod uzytkownikow.

> - Gravis Ultrasound

Jakich sterownikow uzywasz?

>Co sądzicie o płytach firmy FIC?
Mam FIC 503A. Jest ona w formacie AT ale ma takze zlacze do zasilacza
ATX. Jezeli Ci to odpowiada to goraco polecam. Jest bezproblemowa, ma
UDMA/66, dobrze sie na niej podkreca (FSB do 124) no i ma monitoring
temperatury i napiec. Jezeli chcesz wiecej informacji na jej temat to
wal na priv.

> Wreszcie - jaką pamięć wybrać (chcę 64MB z możliwością rozbudowy) ?
Jezeli chcesz kupic TNT2 musisz kupic wiecej ramu (min.96).

To tyle moich uwag.
pozdrawiam
____

ADA$