czas zakupów - doradźcie co kupić pod K6

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 23:59:48 MET DST

  Zdecydowałem się już chyba na zakupienie nowego sprzętu. K6-3 zdechło,
K6-2 jest tanie jak barszcz, a K7 nie chce zejść poniżej 1000zł. Zwiedziłem
sklepy i wybrałem K6-2 500MHz w cenie 320-325zł. Ciągle zastanawiam się
jednak nad płytą. Chyba najrozsądniejszym wyborem będzie Asus P5A za 460zł.
Czy macie jakieś doświadczenia z tą płytą?
  Aktualnie posiadany przeze mnie osprzęt:
  - S3 Virge DX
  - VooDoo1
  - Gravis Ultrasound
  - AVerMedia TV Phone 98
  - sieciówka Realtek (zgodna z NE2000, PCI)
  W najbliższym czasie chcę wymienić:
  - grafikę na VooDoo3 lub TNT2
  - dźwięk na SB-Live
  Pytanie brzmi - czy mogę mieć jakieś kłopoty z takim zestawem? Czy coś
może źle działać z taką płytą? Co sądzicie o płytach firmy FIC? Jak
jest z DMA w płycie ASUSa? Kiedy ostatnio ukazała się nowa wersja BIOSu
dla tej płyty (nigdy nie wymieniałem BIOSu w żadnej płycie) ? Czy
BIOS ma _jakiekolwiek_ znaczenie dla pracy pod Linuxem? Jakie mogą
mnie czekać problemy z chipsetem ALI 5 z tej płyty? Wreszcie - jaką
pamięć wybrać (chcę 64MB z możliwością rozbudowy) ?