Re: Odp: Jakie dyski twarde

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 05:03:56 MET DST

On Tue, 04 Apr 2000 15:53:07 GMT, "Michał Gosztyła"
<Ubik_at_wenus.sun.milkyway.org> wrote:

>Co do rzekomej słabej jakości SG to mam jeszcze 2 b stare dyski, jeden
>medalist ma 4-5 lat i nic mu nie dolega, dalej pracuje przy fakturach :)
Bo te b. stare byly rzeczywiscie nie do zdarcia. Do dzisiaj mam taki
850Mb. Niestety oprocz tego ze jeszcze dziala to jest koszmarnie wolny
(wolniejszy od podobnych dyskow z tamtej "epoki")
Pozniej pojawily sie Medalisty Pro i byly niezle - szybkie ale
koszmarnie saie grzaly (patelnia). A potem to juz mogila. Mialem ze
dwa pozniejsze - konstrukcja przejeta od Connera - przyspieszyli je i
owszem, ale potrafily sie posypac z dnia na dzien bez powodu. Pozniej
byly Medalisty i to co mnie w nich najbardziej bolalo to koszmarna
reakcja na oc.
W kwestii Barracud nie mam wyrobionego zdania i pewnie go juz sobie
nie wyrobie.

GLide