Re: Jakie dyski twarde

Autor: Tomasz Starus (tommyss_at_astercity.net)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 21:53:06 MET DST

"Jacek Pietruszczak" <jpietruszczak_at_cgs.com.pl> napisał

> Mam dylemat jaki dysk twardy kupić. Po pierwsze vhodzi mi o firmę -
czy
> Quantum (wiolniejsze, głośniejsze, ale odporne na wstrząsy i
tolerancyjne na
> overclocking), czy Seagate (szybsze i podobno delikatne). A może
droższe
> IBM'Y. Chętnie wysłucham wszelkich opinii.
> Mają być ATA66, ok 10-13 GB.

Mam 3 dyski Seagate, najstarszy z nich ma ponad 4 lata, najnowszy to
Barracuda 28 GB (ten ostatni ATA 66 rzecz jasna). Wszystkie działają
bez zarzutu, nigdy nie było z nimi najmniejszych problemów. Co do
głośności - starsze modele są istotnie dość głośne, ale Barracuda
całkiem znośna. Zresztą i tak wiatraczki zagłuszają ;O). Krótko
mówiąc - polecam (zaznaczam, że nie jestem dystrybutorem produktów tej
firmy ;O).

P.S.
A najcichsze jakie znam to Fujitsu.

Pozdrawiam