Odp: Jakie dyski twarde

Autor: Michał Gosztyła (Ubik_at_wenus.sun.milkyway.org)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 17:53:07 MET DST

Użytkownik Jacek Pietruszczak <jpietruszczak_at_cgs.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:rF8G4.31226$a01.671760_at_news.tpnet.pl...
> Mam dylemat jaki dysk twardy kupić. Po pierwsze vhodzi mi o firmę - czy
> Quantum (wiolniejsze, głośniejsze, ale odporne na wstrząsy i tolerancyjne
na
> overclocking), czy Seagate (szybsze i podobno delikatne). A może droższe
> IBM'Y. Chętnie wysłucham wszelkich opinii.
> Mają być ATA66, ok 10-13 GB.

Nie polecam IBM'ow, ostatnio sa coraz gorsze, wolne, głośne a jeden 18 GB
padł mi miesiąc temu. Generalnie IBM ma tylko dobrą opinię i troche wyższą
cene i to wszystko. Pewnie ta opinia się zmieni za jakiś czas heh heh.

Seagate Barracuda - bardzo fajniste dyski, dużo szybsze od IBM i bardzo
ciche.
(mam 2 jeden 28.5GB w domu i drugi 10GB w firmie - 0 kłopotów jak narazie)

Co do rzekomej słabej jakości SG to mam jeszcze 2 b stare dyski, jeden
medalist ma 4-5 lat i nic mu nie dolega, dalej pracuje przy fakturach :)

Pozdrawiam,
Michał