Re: Jaki sprzet?

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 00:06:33 MET DST

Hi!

"PeterPan" <peterpan_at_yoyo.pl> napisal(a):

>Tak, wiem - pmylilem sie. Mialem na mysli BE6II. Co myslisz o tym
>rozwiazaniu (moze upgrade poprawiloby ewentualnie dzialanie UDMA66)?

Nie ma wielkiej roznicy miedzy DMA33 a DMA66 ja bym bral BF6ke...

>Mniej wiecej ;)

:))

>Zalezy mi na karcie ktora dosc wydajnie odciazy glowny procesor.

Tylko GeForce ale na razie malo gier to wykorzystuje.

>Czy TNT,
>TNT2 lub TNT2 Ultra bedzie dobrym rozwiazaniem?

Ultra.

>I jeszcze jedno. Dzisiaj
>dowiedzialem sie ze karty graficzne potrafia przeciazac system (plyte
>glowna, zasilacz).

Ponownie tylko GeForce.

>Jak sie przed tym uchronic? Czy silniejszy procek grafiki
>oznacza wiekszy pobor pradu?

W zasadzie tak.

>Czym kierowac sie przy wyborze karty graficznej
>jezeli chodzi o niski pobor pradu?

As I said: tyko geForce sprawia problemy, ale przy nowej plycie i
zasilaczu 250W nie bedzie ich sprawial.

>Dobrze wiedziec :) ale troche jestem uprzedzony do podkrecania. Probowalem
>juz z P233MMX ale po kilku godzinach zaczal smierdziec i to przy najwiekszym
>radiatorze jaki udalo mi sie kupic.

Bo to zwykly PMMX. Celerony i Coppermine'y to zupelnie inna bajka...
BTW -wlasnie wymienilem Celerona 300_at_450 na 366_at_550 :))

--
Pozdrawiam !!!
MGB