Re: Jaki sprzet?

Autor: PeterPan (peterpan_at_yoyo.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 23:58:40 MET DST

| >A jakie masz zdanie o BH6-II?
|
| Nie ma takiego. Jest BE6II i BH6 1.1

Tak, wiem - pmylilem sie. Mialem na mysli BE6II. Co myslisz o tym
rozwiazaniu (moze upgrade poprawiloby ewentualnie dzialanie UDMA66)?

| Znaczy od PIII ? :)))

Mniej wiecej ;)

| ja sam mam TNT Creative'a, nic do niego nie mam, poza tym ma calkiem
| godziwy emulator Glide'a... no i wersje z pamieciami Hyundai'a brykaja
| bez problemu przy mem 240 MHz.

Nie wiem czy czegos nie przeoczylem w tym calym zdobywaniu wiedzy i nie wiem
czy dobrze to ujalem. Podobno obecne karty graficzne maja wlasne procesory.
Zalezy mi na karcie ktora dosc wydajnie odciazy glowny procesor. Czy TNT,
TNT2 lub TNT2 Ultra bedzie dobrym rozwiazaniem? I jeszcze jedno. Dzisiaj
dowiedzialem sie ze karty graficzne potrafia przeciazac system (plyte
glowna, zasilacz). Jak sie przed tym uchronic? Czy silniejszy procek grafiki
oznacza wiekszy pobor pradu? Czym kierowac sie przy wyborze karty graficznej
jezeli chodzi o niski pobor pradu?

| No to ta konfiguracja bylaby super, ale z karta graf. to bym sie
| wstrzymal do wyjscia NV15 bo wtedy GeForce stanieje a ten sie bardziej
| oplaca. BTW - PIII550E z reguly chodzi na 733 :)

Dobrze wiedziec :) ale troche jestem uprzedzony do podkrecania. Probowalem
juz z P233MMX ale po kilku godzinach zaczal smierdziec i to przy najwiekszym
radiatorze jaki udalo mi sie kupic.

P.