Re: Jaki sprzet?

Autor: PeterPan (peterpan_at_yoyo.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 00:24:08 MET DST

| Nie ma wielkiej roznicy miedzy DMA33 a DMA66 ja bym bral BF6ke...

O.K. Zobaczymy jeszcze czy nie wyjdzie cos ciekawszego do lata.

| :))

| Tylko GeForce ale na razie malo gier to wykorzystuje.

Jak juz wspomnialem malo a wrecz bardzo malo giercuje. Czasem tylko odpalam
jakas strzelanke zeby sie wyladowac ;).

| Ultra.

| Ponownie tylko GeForce.

I znowu te pieniachy :(.

| W zasadzie tak.

Czy to oznacza ze geForce bedzie wiecej "ciagnal" niz TNT2 Ultra?

| As I said: tyko geForce sprawia problemy, ale przy nowej plycie i
| zasilaczu 250W nie bedzie ich sprawial.

Ja mam zasilacz 230W.

Probowalem

| Bo to zwykly PMMX. Celerony i Coppermine'y to zupelnie inna bajka...

Tia... Nie mialem z tym jeszcze do czynienia wiec nie mam porownania.

| BTW -wlasnie wymienilem Celerona 300_at_450 na 366_at_550 :))

A ja dalej mecze sie na P233MMX ;(. Ale juz niedlugo lato, PLANOWANY spadek
cen i moze nowy komp :).

P.