Re: Wspomaganie filmow przez karty ATI RAGE PRO?

Autor: Rabin (robkamin_at_mail.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 23:35:35 MET DST

Arek Staworzynski napisał(a) w wiadomości: ...
>Mam karte ATI RAGE PRO (PCI) wiem ze ma ona wspomaganie DVD.
>Mi jednak zalezy na wspomaganiu MPEG4 (ASF i DivX).
>
>W DiVX zauwazylem spore przyspieszenie (wczesniej mialem Virge) ale jest
>problem: film odtwarza sie plynnie (w miare - jakies 15-20 klatek/s) ale co
>kilka sekund staje na 1 sekunde i idzie dalej. Moze ktos wie czy da sie to
>zmienic. Mam wrazenie ze jest to kwestia jest w jakiegos bufora...
>
>W dekodowaniu ASF nie zauwazylem zadnego przyspieszenia :(((
>
>Moze ktos podzieli sie doswiadczeniami
>Mam AMD 333MHZ i najnowsze drivery do ATI (i oczywiscie DirectX 7)

> [...]

Jesli chodzi o sprzetowe wspomaganie to jest ono tylko wykorzystywane w
programach dedykowanych dla ATI np ATI VideoPlayer. Zwykly windowsowy
mediaplayer nie korzysta ze wspomagania karty. Przyspieszenie jakie
uzyskales moglo wiec wynikac z szybszego procesora graficznego. BTW ATI
RageProTurbo wspomaga tylko kompensacje ruchu w filmach DVD i raczej nie
wspomaga (choc moge sie mylic) MPEG4.
Co do przestojow przy odtwarzaniu to moze masz ciut wolny twardziel i sie
nie wyrabia.
RABIN......
ICQ #65794664