Odp: Wspomaganie filmow przez karty ATI RAGE PRO?

Autor: Arek Staworzynski (nosty_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 19:13:56 MET DST

Użytkownik Rabin <robkamin_at_mail.atr.bydgoszcz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38ea5ff3$1_at_news.vogel.pl...

> Jesli chodzi o sprzetowe wspomaganie to jest ono tylko wykorzystywane w
> programach dedykowanych dla ATI np ATI VideoPlayer. Zwykly windowsowy
> mediaplayer nie korzysta ze wspomagania karty. Przyspieszenie jakie
> uzyskales moglo wiec wynikac z szybszego procesora graficznego. BTW ATI
> RageProTurbo wspomaga tylko kompensacje ruchu w filmach DVD i raczej nie
> wspomaga (choc moge sie mylic) MPEG4.
> Co do przestojow przy odtwarzaniu to moze masz ciut wolny twardziel i sie

Ha!
Uzyskalem jednak plynniutkie odtwarzanie nawet filmow 640x380 DivX!
przestoje zniknely po... zmniejszeniu do polowy jakosci dzwieku w codeku MP3
8-O Do tej pory nie moge wyjsc ze zdziwienia :)
Co do wspomagania to dopiero wnikam w ten temat ale tak na logike to jak
jest kompensacja ruchu to wszystkie codeki powinny z tego korzystac...
Ale jeszcze potestuje.
Zupelna zagadka jest to ze ASFy w rozdzielczosci 340x280 dalej nie sa
plynne...

dzieki

--
nosty