Wspomaganie filmow przez karty ATI RAGE PRO?

Autor: Arek Staworzynski (nosty_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 22:47:14 MET DST

Mam karte ATI RAGE PRO (PCI) wiem ze ma ona wspomaganie DVD.
Mi jednak zalezy na wspomaganiu MPEG4 (ASF i DivX).

W DiVX zauwazylem spore przyspieszenie (wczesniej mialem Virge) ale jest
problem: film odtwarza sie plynnie (w miare - jakies 15-20 klatek/s) ale co
kilka sekund staje na 1 sekunde i idzie dalej. Moze ktos wie czy da sie to
zmienic. Mam wrazenie ze jest to kwestia jest w jakiegos bufora...

W dekodowaniu ASF nie zauwazylem zadnego przyspieszenia :(((

Moze ktos podzieli sie doswiadczeniami
Mam AMD 333MHZ i najnowsze drivery do ATI (i oczywiscie DirectX 7)

Dzieki

--
nosty