Re: Geforce 256 - mapping...

Autor: test (abc_at_ibz.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 11:20:56 MET DST

jejq chodzi o to, ze gosc pytal czemu mu taki komunikat wyskakuje w tescie.
Napisalem zeby kupil G400 bo TYLKO ta karta ma sprzetowe mapowanie
nierownosci. Takze stary TWOJA karta nie jest wadliwa a test informuje cie o
tym, ze nie wspiera ona tego efektu sprzetowo. U mnie test wypada zupelnie
inaczej, bo mam G400 (tak na marginesie to gf256 i G400 to pod wzgledem
wydajnosci porownywalne karty - 256 moze bedzie lepsza w grach [niektorych],
ale odpada w przedbiegach np. w Photoshopie i innych tego rodzaju
programach:)))))

Użytkownik BossMan <bossman_at_plus.ds14.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8cc9of$o7f$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...