Re: Geforce 256 - mapping...

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 12:22:13 MET DST

On Tue, 4 Apr 2000 11:20:56 +0200, "test" <abc_at_ibz.pl> wrote:

>jejq chodzi o to, ze gosc pytal czemu mu taki komunikat wyskakuje w tescie.
>Napisalem zeby kupil G400 bo TYLKO ta karta ma sprzetowe mapowanie
>nierownosci.

I? To ciekaw jestem jaka karte mu polecisz biorac pod uwage ze przy
G400 hardware T&L jest not supported podobnie jak S3TC ...

> Takze stary TWOJA karta nie jest wadliwa a test informuje cie o
>tym, ze nie wspiera ona tego efektu sprzetowo. U mnie test wypada zupelnie
>inaczej, bo mam G400

I nie masz powyzszych :))

> (tak na marginesie to gf256 i G400 to pod wzgledem
>wydajnosci porownywalne karty - 256 moze bedzie lepsza w grach [niektorych],

ROTFL :))))) Zloty post dla tego pana :))))

>ale odpada w przedbiegach np. w Photoshopie i innych tego rodzaju
>programach:)))))

Oh really? Dobry GeForce ma jakosc i szybkosc 2D na poziomie G400
(przynajmniej do 1600/1200)

Pozdrowienia

Vindex