Re: Szukam sterownikow do modemu.-pilne.

Autor: Tomasz Polus (tomaszpolus_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 11:26:19 MET DST

On Sun, 02 Apr 2000 19:39:05 GMT, "Robert Kosno" <kosno_at_priv6.onet.pl>
wrote:

>Nie mial tez sterownikow ( po dlugich bojach udalo mi sie
>znalezc je pod W95/98)

>Tu nie jestem pewien.

Pusc jakies MP3, kopiowanie i co tam jeszcze chcesz i wtedy sie
sprobuj polaczyc.
Jezeli calkowicie przerwie na chwile te operacje, to moze byc
winmodem.

>Nie sprawdzalem. Czy tu nie potrzeba sterownikow pod te systemy?
>Ja mam na razie tylko pod W95/98 :(

A jaka to firma/chipset?

>Chodzi o przerwanie? Jest 09. Port COM 4.

To mi wyglada zdecydowanie na takie typowe ustawienie winmodemow, ale
inne tez tak moga byc ustawione, wiec dalej nic pewnego.

--
Tomasz Polus
tomaszpolus_at_poczta.onet.pl