Re: Monitory (plaskie)

Autor: Fei Long (dominikp_at_mercury.ci.uw.edu.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 09:41:35 MET DST

Użytkownik "Waldek Suszynski" <mimimi_at_polbox.com> napisał w wiadomości
| Witam.
| Odwieczny problem z zakupem monitora. Przejrzałem liste i archiwum,
ale
| jeszcze mi mało :-(.
| Tak wiec zasadnicze pytanie: jak sie pracuje przy płaskich
monitorach-
| niektorzy twierdza za da sie rade do nich przyzwyczaic, ja natomiast
do
| domy chce kupic plaski, a w pracy mam zwykla szoczewke (da rade sie
| przestawiac?).

z przestawieniem sie nie ma najmniejszych problemow, ale jak zaczniesz
pracowac na plaskim, to natychmiast przestanie ci sie podobac soczewka
;)

| Jak jest z komfortem pracy- rzeczywiscie oczy sie mniej mecza?
(pracuje
| raczej dlugo: 4-6h dziennie w pracy i drugie tyle w domu).
| A moze jkaies sugestie (mam ok 1500zl). Mysle o NEC MultiSynk FE700
| (1525zl), a jezeli nie plaski to moze Samsung 750b (1550zl), amoze
jakis
| Flatron.

ja osobiscie za kazdym takim postem polecam taniego LG Flatrona 775
FT, albo wersje drozsza nieco - LG Flatron 785 FT - bardzo dobre
monitorki (pracuje na takich dwoch i spelniaja wszystkie moje
wymagania - amatorski DTP)

" I wish you light ..."
Fei Long <dominikp_at_mercury.ci.uw.edu.pl>
Polon Webmaster <http://www.polon.uw.edu.pl>
NE PBEM GrandMaster <http://ne.mud.pl>
UIN 53069072