wylaczenie ekrany w DOS

Autor: Fei Long (dominikp_at_mercury.ci.uw.edu.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 09:38:21 MET DST

smieszna rzecz sie ostatnio wydarzyla w moim kompie ;)
dolozylem mu troche RAMu (w tej chwili 4x16 MB SIMM EDO) i odpalilem
kompa. zliczyl mi pieknie 64 MB RAMu i... przestal wyswietlac okna
DOSowe. oznacza to, ze jezeli odpalam kompa w trybie DOSa, to mam
czarny ekran (monitor jest wlaczony). dopiero jak uruchomie jakis
podDosowy program, to mi sie cos wyswietla :((( windowsy dzialaja
normalnie !
moja konfiguracja: Pentium 200, 64 MB RAM, 2 x 2,5 GB HDD, S3 Virge 2
MB

co tu jest nie tak i jak przywrocic wyswietlanie Dosowych okien ???

" I wish you light ..."
Fei Long <dominikp_at_mercury.ci.uw.edu.pl>
Polon Webmaster <http://www.polon.uw.edu.pl>
NE PBEM GrandMaster <http://ne.mud.pl>
UIN 53069072