Monitory (plaskie)

Autor: Waldek Suszynski (mimimi_at_polbox.com)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 09:12:11 MET DST

Witam.
Odwieczny problem z zakupem monitora. Przejrzałem liste i archiwum, ale
jeszcze mi mało :-(.
Tak wiec zasadnicze pytanie: jak sie pracuje przy płaskich monitorach-
niektorzy twierdza za da sie rade do nich przyzwyczaic, ja natomiast do
domy chce kupic plaski, a w pracy mam zwykla szoczewke (da rade sie
przestawiac?).
Jak jest z komfortem pracy- rzeczywiscie oczy sie mniej mecza? (pracuje
raczej dlugo: 4-6h dziennie w pracy i drugie tyle w domu).
A moze jkaies sugestie (mam ok 1500zl). Mysle o NEC MultiSynk FE700
(1525zl), a jezeli nie plaski to moze Samsung 750b (1550zl), amoze jakis
Flatron.
Co to za cuda te KFC?
Pozdrawiam i z gory dzieki za sugestie.
Waldek