Re: Problemy z RIVA, CD-ROM "SHUTTLE" i modemem ZOLTRIX w ISA

Autor: mario (mario_at_post.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 03:17:08 MET DST

TRAL wrote:
> Po włączeniu komputera muszę za każdym razem wcisnąć RESET aby zaskoczył
> monitor. Mam kartę graficzną RIVA, płytę główną ACORP BX i monitor "BELINEA"
> 17''.
??? I tu mnie masz...

> Mam zainstalowany tylko jeden COM 2 dla modemu ZOLTRIX w ISA. Czasami po
> uruchomieniu WINDOWS-a 98 system znajduje nowy port komunikacyjny, po czym
> zawiesza się. Mam płytę główną ACORP BX.
Wywal COMy w biosie (jesli nie masz myszy albo czegos innego
podlaczonego od zewnatrz), jesli w biosie masz wlaczony com2 i zlomtrix
tez jest na com2 to konflikt prawie pewny.
Te ustawienia nie powinny sie powtarzac !
Zostaw coma tylko w windzie.

> Mam CD-ROM SHUTTLE x33. Po wyjęciu płyty CD nie mogę uruchomić innej
> aplikacji, ponieważ system poszukuje kompaktu, którego dawno nie ma. Jak
> usunąć ten problem?
A nie instalowales jakis sterownikow ? a moze sa wlasnie jakies inne
potrzebne ?

> Czasami modem ZOLTRIX w ISA nie wybiera numeru i zawiesza się. Co jest tego
> przyczyną i jak ją usunąć?
Jesli ustawienia sprzetu beda dobre to tylko wymiana ZLOMtrxa na modem.
Ogolnie:
smietnik w konfiguracji, masz tani sprzet to gdzies musi byc pies
pogrzebany, nie ? bilans zawsze musi wyjsc na zero ;)

mario.