Problemy z RIVA, CD-ROM "SHUTTLE" i modemem ZOLTRIX w ISA

Autor: TRAL (tral_at_kki.net.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 16:22:03 MET DST

PYTANIE 1.
Po włączeniu komputera muszę za każdym razem wcisnąć RESET aby zaskoczył
monitor. Mam kartę graficzną RIVA, płytę główną ACORP BX i monitor "BELINEA"
17''.
Jak usunąć ten problem?

PYTANIE 2.
Mam zainstalowany tylko jeden COM 2 dla modemu ZOLTRIX w ISA. Czasami po
uruchomieniu WINDOWS-a 98 system znajduje nowy port komunikacyjny, po czym
zawiesza się. Mam płytę główną ACORP BX.
Jak usunąć ten problem?

PYTANIE 3.
Mam CD-ROM SHUTTLE x33. Po wyjęciu płyty CD nie mogę uruchomić innej
aplikacji, ponieważ system poszukuje kompaktu, którego dawno nie ma. Jak
usunąć ten problem?

PYTANIE 4.
Czasami modem ZOLTRIX w ISA nie wybiera numeru i zawiesza się. Co jest tego
przyczyną i jak ją usunąć?