Re: SDI - zaproszenie do dyskusji (dlugie)

Autor: mario (mario_at_post.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 03:17:07 MET DST

Geralt wrote:
> Hejka!
> A ja mam inne pytanko - chodzi o umowe z TPSA....

Szkoda slow, zarowno "Umowa" jak i wczesniejsze "Zamowienie" to szczyt
'gospodarczego' CHAMSTWA i nadaje sie tylko do Urzedu Antymonopolowego !
Po przeczytaniu tych dokumentow ma sie wrazenie, ze tpsa zlecilo ich
redakcje Pani Jadzi - sprzataczce.
Pozdrawiam Pania, Pani Jadziu !
Ale o to lepiej zapytac na pl.soc.prawo.
Co do ceny to doskonale rozumiem ze musi byc zaporowa, przeciez nie moga
sobie pozwolic zeby nagle 100 tys. ludzi zamowilo HISa, padli by od
samego czytania zamowien !!! A wtedy nawet przez modem bys sie nie
polaczyl...
W mojej opinii, za rok SDI bedzie po 500 zl-instalacja (a moze mniej),
jak ktos nie musi niech dzisiaj nie bierze.

mario.