Re: Odp: Gdzie w wawie obudowa enlight ?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 01:36:27 MET DST

Dnia Sun, 02 Apr 2000 20:47:31 GMT, Rysiek napisał(a):
>Użytkownik Jacek Osiecki <joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl> w wiadomości do grup

>bezszelestny...

>bezszelestny piszesz:)))

Ano 8->

>kupiłem właśnie taką obudowę (wszyscy ją tak zachwalali), a tu...
>1. zasilacz 230W - głośny!

Może masz jakiś lewy egzemplarz. Ja trafiłem na takie, których praktycznie
nie słychać... wujek był zachwycony, ale teraz trochę narzeka - bo już kilka
razy zdarzyło mu się "włączyć" komputer, podczas gdy ten był tylko w
stand-by :)

>2. brak wyprowadzenia do kontroli obrotów wentylatora

Nie za tą cenę. Chyba, że masz na myśli samo złącze do informowania o
prędkości obrotów - ale to jest zbędny bajer.

>Ogólnie bardzo przeciętna, za dość duże pieniądze!

Miałeś pecha. Cóż - zdarza się...

P.S. A może to nie obudowa jest u Ciebie głośna? Odłącz sobie dyski i
     posłuchaj raz jeszcze...

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |