Re: Jaki sprzet?

Autor: PeterPan (peterpan_at_yoyo.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 01:51:23 MET DST

| Chodzi o to ze PC100 majace 7ns pojda raczej na 133 MHz, czyli
| eliminowana jest konieczniosc ich wymiany przy rozbudowie...
|
| Dobre sa ponoc Corsairy, Siemensy... ciezko wyczuc..

| Uuu... malutko... Coz... ja bym optowal za jakims Celerem ok 400 zl.
| plytka do niego za 400-500 zl, pamiec 128 Mb to 450 zeta, Grafika ok.
| 500 a twardy to gdzies tak 700-800... W zasadzie moglbys kupic Voodoo3
| jesli chodzi o grafike, bo pograc na tym sie da bezproblemowo a jest
| dosc tanie i nie tak sprzetozerne jak TNT2... nawet wystarczy mu 64 MB
| RAMu...

A nie bedzie sie "kisil" przy normalnej pracy (jakies znane niedociagniecia,
konflikty)?

Myslalem o podobnej konfiguracji do tej jaka zaproponowales. Gdyby
tymczasowo odrzucic twardziela, co bys proponowal (moze nieco mocniejsza
konfiguracje)?

| Poza tym wazne jest tez czy chcesz miec mozliwosc rozbudowy tego
| sprzetu, np. wsadzenia mu PIII na magistrali 133 itd...

Tak, wlasnie tak chcialbym zrobic. Licze na to ze do lata ceny na tyle
spadna ze bede mogl porwac sie na PIII.

P.