Pomocy Riva TNT2 64 i płyta P2 LXC (intel)

Autor: Deus Ex Machina (moj_at_mail.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 19:15:50 MET DST

Jestem od niedawna "szczęśliwym" ;o) posiadaczem karty graficznej Riva TNT-2
64. 32 RAM (producent Colormax) Zamontowałem ją na płycie głównej SP-P2 LXC
(chpset intelowski), którą już posiadam około 2 lat Posiadam również Pentium
II i 64 RAM. Po zainstalowani
sterowników załączonych do karty ładnie zadziałała w windows i pozwoliła się
ustawić na 800x600, a "nawet"1024x768, ale gdy chciałem ja przetestować na
Tombraidrze III to komputer wieszał się za każdym razem. Przy innych grach
tak samo. Zassałem i zainstalowałem najnowsze sterowniki z iNvidi, ale i to
nie zadziałało. Sprzedawca w sklepie, gdzie zakupiłem kartę nie wiedział jak
mi pomóc. Mówił coś o starszych sterownikach i o ustawieniach w biosie, ale
nic dokładnie nie wiedział. Jeżeli ktoś z grupowiczów miał jakieś doświadc
zenia w tej materii proszę o pomoc. Mam na dzieje, że nie będę musiał zmie
niać płyt ;o). Z góry dziękuje.

Artur