Re: Pomocy Riva TNT2 64 i płyta P2 LXC (intel)

Autor: Wania (wania_at_ikar.mps.com.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 23:38:37 MET DST

> Jestem od niedawna "szczęśliwym" ;o) posiadaczem karty graficznej Riva
TNT-2
> 64. 32 RAM (producent Colormax) Zamontowałem ją na płycie głównej SP-P2
LXC
> (chpset intelowski), którą już posiadam około 2 lat Posiadam również
Pentium
> [...]
> Tombraidrze III to komputer wieszał się za każdym razem. Przy innych grach
> tak samo. Zassałem i zainstalowałem najnowsze sterowniki z iNvidi, ale i
> nie zadziałało. Sprzedawca w sklepie, gdzie zakupiłem kartę nie wiedział
jak
> mi pomóc. Mówił coś o starszych sterownikach i o ustawieniach w biosie,
ale
> nic dokładnie nie wiedział. Jeżeli ktoś z grupowiczów miał jakieś doświadc
> zenia w tej materii proszę o pomoc. Mam na dzieje, że nie będę musiał zmie

Witam
Miałem swego czasu podobny problem z Rivą TnT na płycie A-Trend ATC-6130
iNTEL LX. W 2D wszystko było w porządku, a w grach totalny pad. Okazało się,
że moja TnT była zbyt prądożerna i przegrzewały się regulatory napięcia co
doprowadzało do zwiechy. Podejrzewam, że w twoim przypadku jest to samo. W
moim wypadku rozwiązaniem była wymiana płyty.

Wania