Odp: pl.comp.sys.archiwizacja, (bylo: pl.comp.pecet.nagrywarki)

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 04:03:37 MET DST

Użytkownik Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:38e7c728_at_security.net.pl...

> Przeciw.

> Grupa zostanie zalana przez ludzi majacymi problemy z kopiowanie CD,
> pytaniami jakie CD sa najlepsze, jak przegrac zabezpieczona gre etc etc.
> O innych urzadzeniach archiwizacyjnych nie bedzie nikt gadal - w domu
> malo kto ma tasiemke czy MO, a nikomu kto ma o tym pojecie nie bedzie sie
> tam chcialo wchodzic i wyszukiwac postow na ktore moga odpowiedziec.
>
> Popieram pl.comp.pecet.nagrywarki, ale nie pl.comp.sys.archiwizacja .

pierwotnie wlasnie dla posiadaczy nagrywarek CDR i RW miala byc przeznaczona nowa grupa ale ktos zdaje sie wymusil rozszerzenie
tematyki do ogólnie pojetej archiwizacji - wg mnie bez sensu. Wystarczy spojrzec ile jest na pl.comp.pecet postow dotyczacych
problematyki CDR/RW a ile tasiemek i magnetooptyków.... To miala byc grupa ktora odciazyla by peceta od zalewu pytan o najlepsza
nagrywarke, kontroler pod CDR SCSI, nosnik CD/RW, program, itp. a nie grupa na ktorej ma sie mowic o archiwizacji na stramerach.
Wystarczy porownac popularnosc CDRW i streamera. A przecietny pytacz na pececie pewnie nawet rzadko używa slowa: "archiwizacja" ...
Jestem za pl.comp.pecet.nagrywarki lub pl.comp.nagrywarki

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: